Wednesday, April 6, 2011

Promised Land

Időközben elindult a Plázacowboy az L.K. Roll-on, úgyhogy, néhány szót hirtelenjében engedjetek meg.


A Plázacowboy egy könyv, készülő regényem, melyben részint a bakaidőkről emlékezem meg, részint a több mint két évtized múltán Kanizsán tett utazásomról. És persze Julie-ról, mert olyan nincs, hogy én könyvet írok és róla ne legyen szó benne.
Emlékeztek a pillanatra, arra a szürreális, fekete-fehér hajnalra, amikor megérkeztünk Kanizsára és még civilben, keservesen, szerencsétlenkedve kapaszkodtunk fel az állomás épülete előtt hidegen várakozó, lomha katonai teherautókra? Na, nekem abba a részbe is sikerült belefogalmaznom a verest.

A Plázacowboyból talál ezen a helyen részleteket a Kedves Olvasó, egyben – úgy hiszem, rendhagyó módon – nyomon követheti születését: a fejezetcímek felbukkanása ad majd támpontot mindehhez.
A regény, Thomas Mann szerint legalábbis, nem más, mint egy versenyfutás az legelső és az utolsó mondat között. Megvan immár, mind a kettő, s bár nem volt ez mindig így, de mire kész lettem az első fejezettel, pont került a végére is.

Ahogyan azt már leírtam itt: számos barátomnak, régi katonacimborámnak, ismerősömnek ígéretet tettem és meg is fogom találni a módját, hogyan juttassam el a kész művet nekik. A többit pedig meglátjuk. Szórakozásból írom szabadidőmben és elsősorban azért, hogy örömet szerezzek vele – ahogyan a videókkal is ez utóbbi volt a szándékunk csupán. Ugyanakkor az idő pénz, a szerkesztés és rendszerezés pedig nem kevés vesződséggel jár – ezért az elkészült művet nem fogom csak úgy a nép közé szórni, mint a római hadvezérek a sesterciusokat.

Egyben megfogadom azt is, hogy megtalálom majd a módját annak, miképpen olvashatod el te is, amennyiben úgy tartja kedved, Nyájas Olvasó.
Előfordulhat, hogy a Net-en hozom majd teljes egészében nyilvánosságra és lehet, hogy csak nyomtatott formában teszem közzé, ahogyan könnyedén megeshet akár az is, hogy mindkét változat megvalósul. Meglátjuk. Ez még a jövő zenéje, de én már hallom: egy kirobbanó, elemi erejű, izgatott Rock and Roll.

Ám minden kétséget kizáróan ez a mostani időszak a legjobb és én élvezem is nagyon, hiszen nem kell mást tennem mint egyszerűen leülni és írni.

Márpedig én szeretek írni, sokat és magyarul.

No comments:

Post a Comment