Tuesday, April 26, 2011

Három a magyar igazság

Laptopot nem vittem, ráadásul Miskolcon felejtettem a noteszemet, melybe Julie felírta, hogy mikor kell tovább indulni? Úgyhogy miután megérkeztem a Délibe, először megnéztem: mikor megy vonat Kanizsára, aztán pedig betettem a hátizsákomat a csomagmegőrzőbe.

Ezt követően készítettem ezt a felvételt. A Budai vár és a Krisztina körút.
Miután ezzel is megvoltam, elindultam vissza, a Kossuth térre. Tudniillik legutóbb, amikor arra hajókáztunk elfelejtettük felvenni József Attila szobrát, pedig felvettük majdnem az egész Kossuth teret. Úgyhogy Julie rábeszélt, hogy ha már úgy is szándékomban áll megszakítani utamat, akkor tegyem azt a fővárosban és pótoljam a hiányosságot.  
Annak idején két könyvet hoztam magammal az Államokba. A Petőfi és a József Attila összest. Mondjuk, azóta sincs itt több magyar nyelvű könyvem. A harmadik a Plázacowboy lesz, úgy hiszem.
  

No comments:

Post a Comment